כיצד בונים משחקי בניה באמצעות מודל ABS




לא משנה אם מדובר בסים סיטי, קוין מאסטר או קטאן: משחקי בנייה עובדים תמיד על אותו מודל בעל שלושה שלבים: Acquire, Build, Score. או בקיצור, ABS.


במצגת כאן תלמדו להכיר את המודל וכיצד להשתמש בו ליצירת משחקי בנייה חדשים, או לשפר משחקים ישנים.



והנה היא כאן לפניכם!


* אם אתם רואים את העמוד הזה בטלפון, אני ממליץ מאוד ללחוץ על הלינק הישיר למצגת:

לינק ישיר למצגת בגוגל סליידס


(המצגת והמודל הם חלק מתוכן הלימודים של קורס פיתוח משחקי קופסא. מעניין אתכם לשמוע עוד? עקבו אחרי הלינק!)





קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2020 by HandsOnGames