top of page

ריק ומורטי משלימים הכנסה בעזרת משחקים


ריק ומורטי

משחק שתייה תוכך כדי צפייה בפרק, משחקי קלפים מבוססי פרקים ומשחק VR חדש: ריק ומורטי לא עוצרים במסך הטלויזיה בדרך להשתלטות על הסלון (חיים) שלכם.

המשחק שהתחיל בשקר ונגמר בBromance

ג'סטין רולנד, אחד האנשים המצחיקים בתעשיית הטלויזיה, יוצר שותף של הסדרה ריק ומורטי, מצא עצמו יום אחד בבניין של חברת המשחקים Respawn (טייטן פול 2).

ג'סטין, חובב משחקים מושבע, הניח שאם יצייץ בטוויטר שהוא בבניין, מישהו מהגיקים שעובדים בRespawn יקלוט אותו ויגיע לעשות לו סיור בחברה.

ואכן הציוץ לא נותר ללא מענה. בחור בשם וויליאם פיו ענה שהוא עובד בRespawn, מעריץ של ריק ומורטי וישמח מאוד לקחת את ג'סטין לסיור. הבעיה היחידה: ווילאם לא באמת עובד בRespawn. הוא גם לא עובד בבניין. למעשה הוא נמצא בכלל בארץ אחרת.

שתי דקות אח"כ וויליאם ירד על הברכיים כשהוא מתוודה בפני היוצר המהולל של ריק ומורטי על השקר שלו, בזמן שהוא מחפש בקדחתנות מישהו שיקח את ג'סטין לסיור.

הסוף טוב. אמנם ג'סטין לא קיבל את הסיור המיוחל, אך למד מי זה וויליאם פיו (אחד משני היוצרים של The Stanley Parable). הוא מחל לו מיד ואפילו יזם איתו שבוע עבודה שבמהלכו השניים בנו את אב טיפוס למשחק הVR ראשון של השניים. (ניתן להשיג אותו כאן בחינם).

וויליאם מחפש בקדחתנות מישהו שיחפה על השקר שלו.

הסיפור החמוד הזה, מלבד היותו אנקדוטלי ומשעשע, מעיד על החיבור של יוצרים צעירים לעולמות הגיימינג ועל הזליגה הבלתי נמנעת של תכנים מקלונוע וטלויזיה לגיימינג.

וכך, לאחר שתי עונות בלבד של ריק ומורטי (עונה שלישית מתחילה כעת), ניתן כבר לרכוש 5 משחקים של המותג בפלטפורמות שונות לחלוטין.

Virtual Rick-allity

משחק הVR הראשון המבוסס על תוכנית טלויזיה.

אם רציתם אי פעם להיות בתוך פרק של ריק ומורטי, אבל ממש, בצורה מילולית, זו ההזדמנות שלכם.

במשחק תשחקו בתור כפיל של מורטי והמשימה שלכם היא לעשות עבודה מחורבנת עבור ריק. כך תמצאו עצמכם לוחצים על כפתורים ומתמודדים עם תוצאות לא צפויות, יורים בחייזרים ומנסים לא לאבד את השפיות תוך כדי.

פלטפורמות: HTC Vive, Oculus Rift

ריק ומורטי במציאות מדומה.

משחקי קלפים

יזמות מעניינת ובכלל לא שגרתית היא ללוות את פרקי הסדרה במשחקי קלפים. עד היום יצאו שלושה משחקים קלפים, כל אחד מהם מבוסס על אחד מפרקי הסדרה.

Total Rickall, הוא משחק קלפים ל2-6 שחקנים המבוסס על פרק באותו השם. מדובר במשחק זיכרון קופרטיבי בו השחקנים משחקים ביחד נגד הלוח ומנסים לגלות מי הן הדמויות האמיתיות ומי הן הטפילות.

המשחק Rick and Morty Mr. Meeseeks box o fun, מבוסס על פרק אחר, ולמעשה מדובר במשחק "אמת או חובה" בפורמט מעט שונה. כל שחקן ישלוף בתורו את הג׳יני המסויט העונה לשם Mr Meeseeks, ואז ינסה להיפטר ממנו ע״י מזל (קוביות) או ״חובה״. (לדוגמא, רקוד במשך שלושים שניות כאילו אף אחד לא רואה אותך, חוץ מאלו שרואים אותך).

בRick and Morty - Anatomy Game, משחק של חיבור קלפים, תנסו לבנות לונה פארק בתוך גופו של ראובן הומלס בתחפושת סנטה ממחלקת כלי הבית בכלבו השכונתי.

לי באופן אישי יצא לשחק רק בTotal Rickall. התחושה היא שהחברה שיצרה את המשחק עשתה עבודת קריאייטיב מדהימה בהתאמת התוכן המשחקי לטלויזיוני, אך כזה שבתיאוריה עובד טוב יותר מבמציאות.

המשחק כיף אך ניכר שלא חשבו עליו עד הסוף והבאלאנס (הדבר החשוב ביותר בעיצוב משחקים ככל הנראה) רחוק מלהיות מדויק.

רוצים לנסות בעצמכם? דברו איתי, אשאיל לכם.

משחקי מובייל

כמובן שאי אפשר לעשות משחקים בלי לשחרר לפלטפורמת המשחקים הגדולה בעולם - מובייל.

ב Pocket Mortys, אתם עוזרים לריק לאסוף מורטים שונים ברחבי הגלקסיות המקבילות, ללכוד אותם, לאלף אותם ואז לשסות אותם אחד בשני פוקימון סטייל.

גם במשחק הזה ניכרת ההקפדה בפרטים הקטנים וביצירת עולם מקביל לתוכנית של ריק ומורטי.

כמשחק, הוא לא מדהים. לאחר כמה שעות הוא מרגיש רפטטיבי וטרחני. אך חובבי הסדרה יהנו מרפרנסים בלתי נגמרים לתוכנית, כתיבה טובה וכמה פאנצ׳ים מוצלחים.

משחק נוסף, צנוע בהרבה, הוא Jerry's game. משחק סופר קזואל, בו אתם מתבקשים לעזור לג'רי לפוצץ בלונים. פארודיה על משחקי ה״קליקר״ השונים שצצים באפפ סטור חדשות לבקרים.

ריק ומורטי משחק המובייל

משחק השתייה

ואם סתם בא לכם לראות ריק ומורטי ולהשתכר תוך כדי, דלגו בבקשה לעמוד הזה. כאן תמצאו את החוקים כדי לשנות את מצב הצבירה שלכם למצב הרצוי: Ricked, Scwifty, Riggty Riggity Racked או Riggty Riggity Ripped!

***

קראת עד כאן? מדהים. רוצה לדעת יותר על עיצוב ופיתוח משחקים? אנחנו מלמדים את זה.

320 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page