שישה עקרונות של עיצוב משחקים - ספר חדש

October 26, 2017

 

איך בכלל מתחילים לכתוב משחק?

 

זו השאלה הנפוצה ביותר בקרב הסטודנטים שלי. שאלה זו היא גם הבסיס לספר - שישה עקרונות לעיצוב משחקים. 

 

הספר הזה נכתב בכלל עבור אנשי חוויית משתמש, שפעמים רבות מחפשים לשלב במוצרים שלהם פתרונות מעולם המשחקים. גיליתי שקל לי יותר לדבר איתם בשפה משותפת לאחר שעיגנו ביחד את הששת העקרונות עליהם עומד כל משחק.

 

תנאי ניצחון: כיצד מנצחים במשחק?

מכניקות: כיצד מפיעילים את המשחק?

חוקים:  מה עוד ניתן לעשות או לא לעשות במשחק?

רכיבים: מם הרכיבים מהם מורכב המשחק?

מקום: כיצד המיקום והקונטקסט של משחק ישפיעו על המשחקיות שלו

חוויית משתמש: מהי החוייה הרצויה וכיצד מאזנים את חמשת העקרונות הנ״ל כדי לתמוך בה.

 

בספר אני מרכיב את ששת העקרונות לכדי נוסחה שניתן להשתמש בה כדי ליצור משחקים, אפליקציות חברתיות ממושחקות ופיצ׳רים ספציפים בתוך אפליקציות כאלו.

 

הספר באנגלית, זמן הקריאה כ30 דקות, והי! הוא בחינם.

ניתן להשיגו ממש כאן.

 

קריאה מהנה ואשמח כמובן לקבל פידבקים!

 

***

מה עוד קוראים פה?

 

 

 

 

Please reload

קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2019 by HandsOnGames