top of page

שישה עקרונות של עיצוב משחקים - ספר חדש


איך בכלל מתחילים לכתוב משחק?

זו השאלה הנפוצה ביותר בקרב הסטודנטים שלי. שאלה זו היא גם הבסיס לספר - שישה עקרונות לעיצוב משחקים.

הספר הזה נכתב בכלל עבור אנשי חוויית משתמש, שפעמים רבות מחפשים לשלב במוצרים שלהם פתרונות מעולם המשחקים. גיליתי שקל לי יותר לדבר איתם בשפה משותפת לאחר שעיגנו ביחד את הששת העקרונות עליהם עומד כל משחק.

תנאי ניצחון: כיצד מנצחים במשחק?

מכניקות: כיצד מפיעילים את המשחק?

חוקים: מה עוד ניתן לעשות או לא לעשות במשחק?

רכיבים: מם הרכיבים מהם מורכב המשחק?

מקום: כיצד המיקום והקונטקסט של משחק ישפיעו על המשחקיות שלו

חוויית משתמש: מהי החוייה הרצויה וכיצד מאזנים את חמשת העקרונות הנ״ל כדי לתמוך בה.

בספר אני מרכיב את ששת העקרונות לכדי נוסחה שניתן להשתמש בה כדי ליצור משחקים, אפליקציות חברתיות ממושחקות ופיצ׳רים ספציפים בתוך אפליקציות כאלו.

הספר באנגלית, זמן הקריאה כ30 דקות, והי! הוא בחינם.

קריאה מהנה ואשמח כמובן לקבל פידבקים!

***

מה עוד קוראים פה?

218 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page