top of page

חמישה מקורות מידע מעולים על עיצוב משחקים


האינטרנט. דבר מופלא. טומן בחובו כ״כ הרבה דברים. הרוב טראש. פה ושם יש מספר פנינים. מחט בערימה של שחת. הבלוג הזה, למשל! אך תופתעו לשמוע.. שיש עוד דברים!

מעשה בחמישה בלוגים על עיצוב משחקים, כל אחד מבאר זווית אחרת במקצוע המורכב, מרתק ומשוגע הזה. שימו לכם את הלינקים במקום נגיש ובכל פעם שתזדקקו למעט השראה, שני קליקים והמוזה שורה.

אם תהיתם מדוע אתם לא יכולים לסיים את היום בלי רק עוד שלב אחד במשחק הזה שאתם מכורים אליו (ולא מודים בזה), הבלוג הזה הוא עבורכם. לאחר הקריאה עדיין תהיו מכורים, אבל לפחות תדעו שזה לא אתם, רק המוח הדפוק שלכם.

אתר מבוא מצוין לניתוח משחקי מובייל. כל להיט מהשנתיים האחרונות מפורק לגורמים המרכיבים אותו ומחובר מחדש בשרטוטים, חצים ולופים. אותי לפחות זה ממש מרגש. קריאת חובה לכל מי שרוצה להשיג עבודה בתור מעצבת משחקים ולכל מי שעובדת בתחום.

אולי זה קולו המלטף, אולי היכולת שלו להסביר בפשטות קונספטים מורכבים של עיצוב משחקים. אני לא יודע למה, אבל אני מוצא את עצמי חוזר שוב ושוב לוידאו בלוג המושקע והנפלא של מארק בראון. מארק מנתח משחקי AAA ומדבר על קונספטים מאוד ספציפיים של עיצוב משחקים, כמו למשל כיצד עשו טוטוריאל בלתי מורגש בHalf life 2 או ניתוח עד לזרא של כל מבוך שאי פעם נוצר בZelda.

תופעות לוואי 1: רצון לצאת לפנסיה ולשחק את כל המשחקים שמארק מדבר עליהם

תופעות לוואי 2: התאהבות במארק. הנה. אמרתי את זה.

הבלוג של אדריאן קוק אינו פונה רק למעצבי משחקים אלא גם למעצבי מוצר ומאפייני חוויית משתמש. תמצאו כתבות בסגנון "טרנדים של גיימפיקציה ב2017",ו "כיצד לקרוא למשחק שלכם" לצד ניתוחים של כלכלת משחק ומוטיבציה של שחקנים. אבל החלק שאני הכי נהנה ממנו הוא דווקא הניוזלטר הדו חודשי, הכולל רשימה תמיד מעניינת של משחקים ששווה לשחק בהם.

אדג'סט עושים סדר בחיים לכל מי שמתעניין בצד האנליטי של עיצוב משחקים. בצורה רכה ולא מתנשאת מוסברים מושגים קריטיים מעולם הAnalytics שתוכלו כבדרך אגב לזרוק במפגש הבא שלכם עם אנשי מספרים מהתעשייה. (ריטנשן די 30 15% בקוהורט של נשים בנות 80+, בקטנה!)

הבלוג הזה אינו קריאה קלה כמו שאר הלינקים כאן, אך אני מוצא שמכל הבלוגים העוסקים בבביאור המאגיה שנקראית אנליטקס הוא בהחלט הנגיש ביותר.

רעיונות לבלוגים נוספים שהם לא Extra Credits? יאללה בתגובות!

ו... שנה טובה, הא?

204 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page