פיתוח משחקים ביוניטי

קורס ממוקד של 12 שבועות

על הקורס

אנחנו מלמדים פיתוח למנוע Unity ויסודות #C, תוך כדי יצירת משחקים.

ב-12 מפגשים בלבד תלמדו לעבוד במנוע בצורה מקצועית

ותעבדו על מספר פרוייקטים מגוונים.

התוצרים שלכם בסיום הקורס יפתיעו אתכם ויפתחו לכם דלת לעולם חדש.

עם מה תצאו בסוף הקורס?

משחק ראשון לתיק עבודות,

שניים עד שלושה תרגילים בדו מימד ותלת מימד

וקשרים למפתחי יוניטי נוספים שיעזרו לכם בהמשך הדרך.

הבוגרים המצטיינים שלנו היום עובדים בתעשיית הגיימינג

כמפתחים, מעצבי משחקים ומפיקים.

מי הם הסטודנטים? 

הסטודנטים שלנו מגיעים מרקעים ותפקידים מגוונים. מנהלי פרוייקטים בחברות, מפתחים, אמנים, מדענים, ארכיטקטים. 

לרובם אין נסיון קודם במנועי משחק או בכתיבת קוד,

וזקוקים למנוע חזק כדי שיוכלו להביא בו לידי ביטוי את הרעיונות שלהם.

הם חיכו לשותף טכני שיעשה עבורם את העבודה - שותף שמעולם לא הגיע.

ואז הם עשו את הקורס שלנו.

מי אנחנו?

אנחנו בית הספר לעיצוב משחקים Hands on Games.

במהלך שלוש שנות קיומינו הכשרנו מאות אנשים לתחום המשחקים - 

מעצבי משחקים, מתכנתים, מפיקים ועוד.

מערכי השיעור שלנו נלמדים היום במעל ל30 ערים בארץ.

אנחנו עושים מעל ומעבר כדי שתצליחו

+ מערכי שיעור מסודרים, דידיקטיים ומפורטים, לשימושכם בזמן הקורס ואחריו

+ קבוצת תמיכה בווטסאפ שנותנת תשובות לכל השאלות שלכם

+ תמיכה בפרוייקטים אישיים

+ ליווי אחרי הקורס ועזרה בבניית תיק עבודות ומציאת עבודה

דברים שחשוב לדעת

פרטים טכניים

עלות הקורס: 4,490 ש״ח

מועד פתיחת הקורס: יצוין בהמשך

רחוב השהם 3 ר״ג (מתחם הבורסה)

ההשקעה שלכם בקורס

כדי להפיק מהקורס את המירב, קחו בחשבון לפחות 3 שעות של עבודה בבית בין שיעור לשיעור. אל תקחו את הקורס אם אין לכם את הזמינות לכך!

פרוייקטים אישיים

יש לכם רעיון לפרוייקט שאינו חלק מהחומר הנלמד בקורס? אין בעיה. עדיין נוכל לתמוך בכם ולסייע לכם בהשלמת הפרוייקט.

מילים מהבוגרים

הקורס גילה עולם. כבר בשיעור השני יצרנו משחק ראשון.
המרצה היה סבלני ותמך בכל אחד מהתלמידים. כשיש כיתה קטנה, מורה ואסיסטנט באמת אפשר ללמוד, להתקדם ולהגיע לתוצרים.

ספיר שרגאי, מנהל מוצר, Octosense.

לא באתי מעולם של תכנות והקורס ממש הפתיע אותי. למדתי להתמודד עם סקריפטים, לפתור בעיות ולשנות דברים בקוד כרצוני. מאוד שמח שבאתי לפה.

ליאור קריחלי.

הגעתי בלי שום ידע בתכנות ושום ידע בגיים דיזיין ועכשיו אני מרגיש שאני שוחה בחומר ויכול להיכנס לתחום.

שחר קריין, מנהל מוצר.

כמעצבת שלבים למשחק תקופה ארוכה, חיפשתי את דרכי בעולם המשחקים וסוף סוף מצאתי. ב-HOG קיבלתי את הכלים לפתח משחקים באופן עצמאי, תוך קבלת יחס אישי ומקצועי, תמיכה ופרגון מכל הצוות! נתראה בקורסים הבאים...

הדר בן צור, מעצבת שלבים, Funky Vibe

קורס מעולה. שער הכניסה הכי טוב שיכול להיות לעולם עיצוב המשחקים. מלבד הרמה הגבוהה של השיעורים והמצגות, קיבלנו גם את רמת התמיכה הגבוהה ביותר שיש. ממליץ בחום לכל אחד שהתחום קצת מעניין אותו.

מוישי רנד, מפתח תוכנה, Top Solutions

הקורס והתוצאות עלו על הציפיות שלי. הגעתי לרמה שאני מייצר משחק, יודע מאיפה להשיג חתיכות קוד מורכבות ואסטים חינמיים - משלב אותם בתוך המשחק שבניתי, ואפילו כותב שורות קוד פשוטות בעצמי בכדי לשלב את כל הדברים האלה ביחד. אשכרה !!

אלעד אייזן, קריאייטיב דיירקטור, NoGamesSoft

הקורסים המצויינים ב-HOG היו הכנה נפלאה למפגש עם התעשייה הבינלאומית. הידע שצברתי בקורסים בא לידי ביטוי כאן כל הזמן- בין אם אני בהרצאות, בשיחות מסדרון עם מפתחי אינדי או בקוקטיילים עם בכירים מהחברות הכי גדולות בעולם.

אלעד אדלימן, מנהל הפקה ופיתוח, Armoza Formats

הגעת עד לכאן? מושלם. קליק ללקט עבודות סטודנטים: