עזבו אותנו

תקשיבו לסטודנטים

מבחר עבודות סטודנטים 2016-17

הקורס היה מרתק, מעשיר ומאוד פרקטי. היום אני עובד כמפתח משחקים - ולקורס היה חלק משמעותי בזה. העבודות שעשיתי בקונסטרקט סללו לי את הדרך לעבודה החדשה.

ויטל פנחס, מפתח משחקים, Netomedia

קורס מעולה, שער כניסה הכי טוב שיכול להיות לעולם המופלא שנקרא עיצוב משחקים, מלבד הרמה הגבוהה של השיעורים והמצגות קיבלנו את רמת התמיכה הגבוהה ביותר שיש, בין אם דברים שנוגעים ישירות לקורס ובין אם דברים מסביב, ממליץ בחום לכל אחד שהתחום קצת מעניין אותו.

מוישי רנד, מפתח תוכנה, Top Solutions

הקורס והתוצאות עלו על הציפיות שלי. הגעתי למצב שאני מייצר משחק, יודע מאיפה להשיג חתיכות קוד מורכבות ואסטים חינמיים - משלב אותם בתוך המשחק שבניתי, ואפילו כותב שורות קוד פשוטות בעצמי

בכדי לשלב את כל הדברים האלה ביחד. אשכרה !!

אלעד אייזן, קריאייטיב דיירקטור, NoGamesSoft

הקורס של דורי אדר היה מושלם: בליץ של עשרה שיעורים, ששילב מידע מהמון זוויות והתנסות אינטנסיבית בתוכנת קונסטראקט 2. נהניתי, החכמתי וכעת יש לי כלים אמיתיים להתחיל לפתח משחקים!

מאשה גלוזמן, עורכת, עיתון הארץ

תוך עשרה שבועות למדתי לדבר שפה שלא היכרתי.  הקורס סופר מקצועי, כיפי והכי חשוב - סיפק לי את הכלים שהייתי צריך כדי להיכנס לעולם המשחקים.

גיא נגלר, סמנכ"ל דיגיטל, גליקמן-שמיר-סמסונוב

הקורס היה חוויה מגניבה, מקצועית ומלמדת ופתח לי שער לעולם הגיימינג. מתאים לכל מי שרוצה להבין משחקים ואיך הם עובדים!

אפרת אביבי, מנהלת מוצר, Beach Bum

הקורסים המצויינים ב-Hands on Games היו הכנה נפלאה למפגש עם התעשייה הבינלאומית. הידע שצברתי בקורסים בא לידי ביטוי כאן כל הזמן- בין אם אני בהרצאות, בשיחות מסדרון עם מפתחי אינדי או בקוקטיילים עם בכירים מהחברות הכי גדולות בעולם.

אלעד אדלמן, מנהל הפקה ופיתוח, Armoza Formats

הידע המקצועי והתאורטי שרכשתי בקרוס הפך עבורי את התוכנה Construct 2 למשחק מהנה ביצירת משחקים שאני משחק עם שני הילדים שלי. כמו כן, ההרצאות המרתקות שליוו את המפגשים הרחיבו וחידדו את נקודת המבט שלי, לא רק על משחקי מחשב, אלא על משחקים בכללותם ועל הכח שלהם לתרום בצורה חיובית להתפתחות היחיד ולבנייה של תקשורת קבוצתית.

גיא אסל, קולנוען וחוקר מדיה, האנויברסיטה העברית

אני מגיע מעולם הפרסום, הוידיאו והיום הפקת האירועים, ומצאתי עצמי נשאב לעולם חדש ומרתק, שבהחלט סקרן אותי בכובע של מנהל קריאייטיב.

אני יכול היום לשלב את הידע שרכשתי בסדנא בכל מיני נקודות זמן בעשייה היומיומית שלי בעבודה. היה מרתק!

נועם פרולייך, Catch D.I.

קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2019 by HandsOnGames