איך הפסקתי לפחד והתחלתי לאהוב גיים אנליטיקס

September 22, 2016

 

 

האוצרת היא חגית בן שושן, מדענית מידע בCoolaData חברה ישראלית המספקת כלי ניתוח אנליטיים למוצרים דיגיטליים. לאחרונה גייסו 13 מיליון דולר שיעזרו להם להשתלט על עולם הדאטה בחוצפה ישראלית מחושבת.

הנה חגית:

 

בשנים האחרונות בחודש ספטמבר, מתקיים בלונדון כנס שנושאו אנליטיקה בעולם הגיימינג .

בכנס זה מציגים ומשתתפים אנליסטים וData Scientist שעובדים בחברות המובילות בעולם.

בחרתי לשתף כמה בלוגים והרצאות של משתתפים בולטים בכנס שיעזרו לכם לראות באפלה ולעשות משחקים מוכווני דאטה .

 

כיצד מזהים סוגי שחקנים עפ״י ההתנהגות שלהם באפליקציה (לינק)

בעולם איסוף המידע אנו מתמודדים עם כמויות עתק של נתונים הנאספים על שחקן ועל מכניקה של משחק , מנתחים את ההשלכות של שינויים אשר נעשים באפליקציה ומבצעים פעולות כתוצאה מן התובנות שהפקנו .

בלוג ראשון בנושא מסביר כיצד ניתוח ההתנהגות של שחקן לאורך זמן , מאיר תובנות לגבי השימוש באפליקציה , ע"י ניתוח המסע של המשתמש באפליקציה.

 

איך ניתן למקסם רווחים בעזרת היכולת להבין דאטה (לינק)

בהרצאה זו של Christoph Safferling מחברת Ubisoft Blue Byte תלמדו כיצד ניתן להשתמש ב"אוריינות" המידע בעולם המשחקים לצורך מיקסום הרווחים של המשחק שלכם.

 

מבוא לסגמנטציה של שחקנים (לינק)

הרצאה מעמיקה זו של Volodymyr Kazantse , ראש מחלקת  Data science  בחברת Product Madness, נותנת פתרון אנליטי ליצירת סגמנטציה של שחקנים.







 

Please reload

קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2020 by HandsOnGames