איך גורמים לשחקנים להינות מהמשחק שלכם

August 25, 2016

 

 

 

רשימת השבוע נערכה ע״י אלעד דרורי. גיימר, מרצה ומעצב משחקים בכיר בRovio. (כן, האלו מAngry Birds). הנה אלעד:

 

החלטתי לפתוח את הרשימה הראשונה שלי ב״שלושה בחמישי״ עם שלוש הרצאות שעוסקות במה שהופך משחקים לכל כך מהנים לאינטראקציה. הרצאות על כיף, העצמה וסקרנות - הסיבות בגינן התאהבתי במשחקים מלכתחילה.

 

בעגה המקצועית קוראים לזה Game Feel, על אף שאישית אני לא אוהב את המינוח כיוון שהוא שם את הפוקוס על המשחק ולא על השחקן. לכן הלינקים שתמצאו למטה, עבורי לפחות, עוסקים ב"Player Feel".

 

The Art of Screenshake

ההרצאה הזו מאת JW (חמישים אחוז מהסטודיו Vlambeer) מלאה בעשרות פניני חוכמה פרקטיים שיעזרו למשחק שלכם להיות מעולה. הדבר המדהים בהרצאה הזו הוא שהיא אינטראקטיבית, וJW  בונה אותה בזמן אמת. למעשה, אתם יכולים לשחק במשחק שהוא בונה בהרצאה.

 

* הרצאת בונוס באותו נושא: Why Your Death Animation Sucks:

הרצאה בעלת סגנון דומה המספקת עוד כמה טריקים טכניים שיגרמו למשחק שלכם לפרוח.

 

 

 

Making Fluid and Powerful Animations for Skullgirls

כנראה ההרצאה הטכנית ביותר מבין השלוש, שיחת אנימציה לאנימטורים, אך חשובה לא פחות עבוד מעצבי משחקים. חלק אינטגרלי מעבודתנו כמעצבים היא לתקשר עם הצוות, וההרצאה הזו נותנת תובנות בעלות ערך לצורה שבה אנימטורים מתקשרים בינהם. התובנות האלו יעזרו לכם במאבק הבלתי פוסק בין האנימטור למעצב המשחק. האנימטור מעוניין ליצור משהו אקספרסיבי, יפהפה, ובאורך 100 פריימים. המעצב זקוק לאנימציות קצביות שתומכות בתחושה שהוא מעוניין להעניק לשחקן. אם תלמדו כיצד לעשות אנימציות שאינן באות על חשבון עיצוב המשחק, ולהפך, תוכלו להקפיץ את המשחק שלכם בכמה רמות למעלה.

 

 

 

How to Make Your Game Completely Hilarious: The Stanley Parable

אני מאוד אוהב קומדיה וחושב רבות כיצד ניתן להכניס יותר הומור למשחקים שאני עושה. בעיה לא קטנה בייחוד כאשר מדובר בחווייה לא לינארית, אין סופית, שנדרשת במשחקי Free to play. העקרונות הבסיסיים של שבירת מתח, קריצה לקטעים מוקדמים יותר והטמעת סקרנות אצל השחקן מיוצגים בצורה נפלאה בהרצאה הזו. עוד יותר נפלא: כיצד העקרונות שעובדים טוב כמשחק אינטרקאקטיבי (The Stanley Parable), עובדים גם בצורה לא אינטראקטיבית במדיום ההרצאתי.

 

צפייה מהנה וסופ״ש נפלא!



 

Please reload

קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2019 by HandsOnGames