החלטות כבסיס לחוויית שחקן

עודכן ב: 11 אפר 2019


משחקים הם המדיום היחיד המבקש מאיתנו להחליט החלטות ללא הרף.

קצב ההחלטות והמשקל שלהן מגדירים את חוויית השחקן.


בעזרת מודל הבנוי סביב שני צירים (קצב ומשקל) -

ניתן לנתח את חוויית השחקן במשחק ובמוצר שלכם, לתקן ולשנות אותה במידת הצורך

ולקבל השראה עבור פיצ'רים ומוצרים חדשים.


את ההרצאה במלואה תוכלו לראות ממש כאן,

ואם תגללו קצת למטה, תוכלו גם למצוא את המצגת (בגרסא מיוחדת לווב).


כדי לקבל לאימייל שלכם חומרים נוספים כגון אלו, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ואתם מסודרים פור לייף!


תודה לשיר זלצברג מStartup Designers על הצילום והאירוח!




קצת עלינו

בית הספר לעיצוב משחקים הוקם בשנת 2016 ע"י דורי אדר, בעבר מנהל הקריאייטיב של חברת המשחקים TabTale ובהווה מפיק משחקים עצמאי, מרצה ומורה.

אנחנו מלמדים פיתוח ועיצוב משחקים דיגטליים במנועי משחק יוניטי (Unity) וקונסטרקט, חוויית משתמש משחקית ועיצוב ופיתוח משחקי לוח.

העקרונות שלנו: כיתות קטנות, תמיכה לכל אורך הדרך והרבה עניין וכיף תוך כדי למידה.

עשרות מהבוגרים שלנו כבר השתלבו בתעשייה בחברות כמו ILYON, PLAYTIKA, BEACHBUM ורבות אחרות.

מסלולים (בקרוב)

ארט

פיתוח

אפיון ועיצוב

© 2020 by HandsOnGames